Na co zwrócić uwagę wybierając stół konferencyjny?

      Możliwość komentowania Na co zwrócić uwagę wybierając stół konferencyjny? została wyłączona
Na co zwrócić uwagę wybierając stół konferencyjny?
4.7 (94%) 10 głosów

Ważnym miejscem w każdym biurze jest sala konferencyjna: miejsce, w którym odbywają się spotkania z pracownikami i partnerami biznesowymi. Obowiązkowym elementem jej wyposażenia jest stół konferencyjny.

Wybieramy dobry stół konferencyjny

Stoły konferencyjne muszą być przede wszystkim długie. O tym jednak, czy będą to stóły 6- czy 8-osobowym (a może większy) decyduje wielkość firmy i liczba ewentualnych osób uczestniczących w spotkaniach. Więcej na temat stołów konferencyjnych można przeczytać w naszym artykule „Jaki stół powinien znaleźć się w sali konferencyjnej?”. Wybierając stoły konferencyjne należy pamiętać, że powinien on służyć przez co najmniej kilka lat. Ważna jest więc nie tylko jego wielkość, ale także jakość wykonania. Musi więc być wykonany bardzo solidnie z materiałów wysokiej jakości.

W jaki stylu wybrać stół konferencyjny?

Jego styl powinien nawiązywać nie tylko do wystroju sali konferencyjnej, ale także innych biurowych pomieszczeń. Z pewnością przydatna będą także pewne udogodnienia. Podłączenia sieciowe to rozwiązanie coraz częściej stosowane przez producentów mebli konferencyjnych. Dzięki nim uczestnicy spotkań nie plątają się w mnóstwie kabli i złączek od sprzętu audio i laptopów. Coraz rzadziej wybierane są dzisiaj ciężkie drewniane stoły konferencyjne. Większość stawia na lekkie, ergonomiczne meble konferencyjne o nowoczesnym designie.

Sala konferencyjna to wizytówka firmy. Meble, które się w niej znajdą nie mogą więc przypadkowo pozbierane z poszczególnych pomieszczeń.